پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید)


در حال بارگذاری
7 دسامبر 2024
پاورپوینت
2381
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

با فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) یک ارائه‌ی بی‌نقص بسازید!

پاورپوینتی زیبا و کاربردی:

فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) شامل ۲۳ اسلاید کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است که برای ارائه‌ی مستقیم یا چاپ آماده شده‌اند.

آنچه فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) را متمایز می‌کند:

  • طراحی مدرن و هدفمند: پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) با ترکیب رنگ‌ها و چیدمان هوشمندانه، به انتقال بهتر مفاهیم کمک می‌کند.
  • کاربری راحت و سریع:پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) بدون نیاز به ویرایش‌های پیچیده، فقط فایل را باز کنید و ارائه دهید.
  • کیفیت بالا برای نمایش: همه‌ی اسلایدها با رزولوشن مناسب و ساختاری منظم آماده ارائه هستند.

ساخته‌شده با دقت و استانداردهای بالا:

پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) با رعایت جزئیات طراحی شده تا در هر محیطی بدون مشکل نمایش داده شود. هیچ‌گونه بهم‌ریختگی یا ایرادی در اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) وجود ندارد.

تذکر:

در صورت مشاهده‌ی تفاوت در کیفیت، احتمال استفاده از نسخه‌های غیراصلی وجود دارد. نسخه معتبر پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) با دقت توسط تیم طراحی آماده شده است.

همین حالا دانلود کن و با پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) مخاطب‌هات رو تحت تاثیر قرار بده!


بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند این قصه‌ها «پدر» می‌خواهد (۲۳ اسلاید) :

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، حالا سال‌هاست که شمایل «پدر» در سایه روایت پررنگ معضلات اجتماعی و معیشتی در سینمای ایران مخدوش شده بود و کم نبودند دلسوزانی که نسبت به این اعواجاج در بازنمایی تصویر پدر و به‌طور عام‌تر «خانواده» در سینمای ایران هشدار می‌دادند.

فارغ از سینمای اجتماعی و آنچه در مواجهه با مخاطب بزرگسال در سینما روایت می‌شود، وقتی به‌طور خاص‌تر سراغ سینمای کودک و نوجوان می‌رویم، باید با وسواس بیشتری درباره حساسیت‌های مرتبط با تصویر ارائه شده از شمایل پدر و مادر صحبت کنیم.

فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های نوجوانانه در سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود و بعد از تحسین منتقدان در ایام رونمایی در جشنواره فیلم فجر، در چرخه اکران هم با استقبال ویژه مخاطبان و به‌طور خاص خانواده‌ها مواجه شد، از این منظر فیلمی قابل‌تأمل است.

برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد می‌کنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند گاریدو: همه از پرسپولیس بُرد می‌خواهند (۱۲ اسلاید) را ببینید.

علی کاراکتر اصلی فیلم و به‌نوعی راوی داستان است و تصویری از قهرمان را از «پدر» خود در ذهن دارد. او در بزنگاه‌های حساس، به خاطرات پدرش رجوع می‌کند و در نقطه طلایی پایان فیلم هم همین «خاطره از پدر قهرمان» است که منجی او می‌شود.

به بهانه اکران این فیلم سراغ مرور خاطرات خود درباره «پدرهای دوست‌داشتنی» در سینمای کودک و نوجوان رفته‌ایم.

افسوس از یک فقدان بزرگ

قبل از آنکه سراغ مصادیق برویم، ابتدا باید با یک واقعیت مواجه شویم و آن اینکه در مرور سینمای کودک و نوجوان‌، به‌خصوص در دو دهه طلایی ۶۰ و ۷۰ در این حوزه، به‌طرز مشهودی شاهد «فقدان پدر قهرمان» در آثار شاخص هستیم. اینکه سایه سنگین جنگ و تجربه عمومی کودکان آن سال‌ها از «فقدان پدر» چقدر در این بازنمایی سهم داشته را نمی‌توان با قطعیت مطرح کرد ولی اکثر شخصیت‌های کودک و نوجوان در آثار آن سال‌ها یا اساسا پدری نداشتند یا به دلایلی به‌واسطه اشتباه پدر در موقعیتی دراماتیک قرار گرفته بودند.

احتمالا به همین دلیل است که وقتی به قهرمانان نوجوانی همچون «باشو»، «امیرو»، «گلنار» و حتی «مجید» فکر می‌کنیم، هیچ تصوری از سایه پدر بر سر آن‌ها نداریم و این واقعیتی است که به استناد آرشیو سینمای ایران باید به آن اعتراف کنیم.

فارغ از این واقعیت بخش عمده‌ای از آثار مرتبط با گروه سنی نوجوان هم متأثر از نگاه انتقادی به مفهوم پدرسالاری در آن دهه‌ها، شمایلی منفی از یک پدر را به تصویر درمی‌آوردند. از احمد «خانه دوست کجاست» و سینای «سفر جادویی» گرفته تا حسنی و گلدونه در «گربه آوازخوان»، محمد در «رنگ خدا» و حتی آهو در «آهوی پیشونی سفید» همه نوجوانانی بودند که شرایط نامساعدی را در سایه پدرسالاری تجربه می‌کردند و اتفاقا بخشی از حرکت قهرمانانه آن‌ها تلاش برای خروج از همین سایه سنگین بود.

با توجه به همین تاریخچه است که ترسیم و به‌تعبیری احیای شمایل «پدر قهرمان» در آثاری همچون‌ «باغ کیانوش» اهمیتی مضاعف در سینمای ایران پیدا می‌کند. فارغ از افسوس‌های و حسرت‌ها، در سینمای ایران پدران قهرمانی هم داشته‌ایم که هنوز هم یادآوری خاطره مواجهه با آن‌ها برای‌مان دوست داشتنی است و در ادامه این گزارش به پنج نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پدر/ محمد کاسبی

اینکه ایده مجید مجیدی برای انتخاب نام «پدر» برای فیلمی که اساسا درباره یک «ناپدری» است چه بوده است، در جای خود محل تأمل است اما آنچه در این فیلم به تصویر درآمده را می‌توان یکی از کامل‌ترین تصاویر از مفهوم «پدر» در سینمای ایران دانست. محمد کاسبی که ایفاگر نقش اصلی این فیلم است، مردی جاافتاده است که ردای ژاندارمی به تن دارد و حالا با مادر نوجوانی به نام مهرالله ازدواج ک

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.