پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید)
ارائهی پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) – تجربهای خاص و متمایز!
پاورپوینتی حرفهای و متفاوت:
فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) شامل ۲۰ اسلاید جذاب و کاملاً استاندارد است که برای چاپ یا ارائه در PowerPoint آماده شدهاند.
ویژگیهای برجسته فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید):
- طراحی خلاقانه و حرفهای: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) به شما این امکان را میدهد که مخاطبان خود را با یک طراحی خیرهکننده جذب کرده و پیام خود را به بهترین شکل انتقال دهید.
- سادگی در استفاده: اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) به گونهای طراحی شدهاند که استفاده از آنها بسیار آسان باشد و نیاز به تنظیمات اضافی نداشته باشید.
- آماده برای ارائه: تمامی اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) با کیفیت بالا و بدون نیاز به ویرایش، آماده استفاده هستند.
کیفیت تضمینشده با دقت بالا:
فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) با رعایت بالاترین استانداردهای طراحی تولید شده است. بدون نقص یا بهمریختگی، تمامی اسلایدها آماده برای یک ارائه بینقص و حرفهای هستند.
نکته مهم:
هرگونه تفاوت احتمالی در توضیحات ممکن است به دلیل نسخههای غیررسمی باشد. نسخه اصلی پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) با دقت و حرفهای تنظیم شده است.
همین حالا فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) را دانلود کنید و ارائهای حرفهای و تأثیرگذار داشته باشید!
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت و واقعیسازی بودجه عمرانی در دولت چهاردهم (۲۰ اسلاید) :
این روزها که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سه شیفت در حال چکش کاری بودجه ۱۴۰۴ هستند، یکی از موضوعات مهمی که دولت و مجلس با وفاق بر واقعی بودن و تحقق آن در قانون بودجه اصرار دارند، بودجه عمرانی است و در بودجه سال آینده رشد ۴۰ درصدی آن پیشبینی شده اما این افزایش ۴۰ درصدی، تنها تفاوت بودجه ۱۴۰۴ با دورههای گذشته نیست.
تفاوت مهم دیگر این است که اولین بودجه دولت چهاردهم در قیاس با بودجه سنوات گذشته در بخش عمرانی، بودجهریزی بدونِ تعارف بوده و مصداق بارز آن ادغام بودجه عمرانی و نیز تقویت بنیه دفاعی است.
برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد میکنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند بیشترین انتصاب غیرجناحی در دولت چهاردهم محقق شده است (۱۳ اسلاید) را ببینید.
نگاه کلی به لایحه پیشنهادی دولت برای سند مالی سال آینده نشان میدهد که منابع و مصارف بودجه عمومی دولت بیش از ۶۴۰۰ هزار میلیارد تومان پیشبینیشده که در بخش منابع دولت ۳۶ درصد از محل درآمدها و ۳۶ درصد هم از محل واگذاری سرمایهها در نظر گرفته شده است. ۲۲ درصد از محل واگذاری داراییهای مالی یعنی استقراض از صندوق توسعه ملی یا انتشار اوراق و همچنین ۷ درصد از محل درآمدهای اختصاصی دستگاهها تامین خواهد شد.
اعتبارات عمرانی بودجه ۱۴۰۴ معادل ۵۶۰ همت در نظر گرفته شده و به عبارتی بودجه ۴۰۰ همتی امسال رشدی ۴۰ درصدی یافته است
دولت در بخش مصارف ۶۴ درصد به هزینههای جاری و ۱۹ درصد به اعتبارات سرمایهای یعنی تقویت بنیه دفاعی کشور و بودجه عمرانی و در نهایت ۱۱ درصد به بازپرداخت اصل بدهیها و ۷ درصد به مصارف اختصاصی دستگاهها اختصاص داده است.
اعتبارات عمرانی بودجه ۱۴۰۴ معادل ۵۶۰ همت در نظر گرفته شده در حالیکه این عدد در بودجه امسال ۴۰۰ همت بوده بنابراین دولت در تلاش است منابع را برای اجرای پروژههای عمرانی افزایش دهد.
البته میدانیم همواره عامل اصلی خواب پروژههای عمرانی در چند دهه اخیر، نبود منابع کافی بوده به طوری که طبق آخرین اعلام سازمان برنامه و بودجه توسط رییس امور برنامه و بودجه استانهای این سازمان، در کشورمان به اندازه ۳۰ تا ۳۵ سال پروژه نیمهتمام وجود دارد و برای اجرای این حجم از پروژه باید با اولویتبندی انجام شود.
همواره در سالهای گذشته این انتقاد به دولت وارد میشد که ارقام بودجه عمرانی واقعی نیست یا در بخش دیگری مصرف میشود؛ از این رو این انتقاد به جا در بودجه ۱۴۰۴ اصلاح شد
همچنین شهریور ماه امسال این سازمان اعلام کرد که ۵۰ هزار طرح عمرانی نیمهتمام در کشورمان وجود دارد که ۳۸ هزار طرح استانی و منطقهای و ۱۲ هزار طرح ملی هستند. هر چند اولویت تخصیص بودجه به پروژههای عمرانی با پروژههایی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد به بالا بود اما این عدد به ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده که این خود نشاندهنده محدودیت منابعی دولت برای اجرای پروژههای عمرانی است. همچنین در بودجه امسال هم پیشبینی شده بود که تا پایان امسال اجرای و تکمیل ۱۵۱ طرح و پروژه به پایان برسد.
شاید ارقامی که ذکر شد تا حدی وضعیت نامساعد منابع دولتی برای پروژههای عمرانی را که عمدتا زیرساختی هستند، نشان میدهد اما گزارش مرکز پژوهشهای مجلس تصویر درست از وضعیت ناخوشایند منابع مالی دولت برای بخش عمران را تکمیل میکند.
<
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.