پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید)
پاورپوینت پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید)؛ ابزاری کارآمد برای ارائههای برجسته
آیا به دنبال ارائهای بینقص هستید؟ فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید) با ۱۲۰ اسلاید با طراحی حرفهای آماده است تا در جلسات شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند.
ویژگیهای بارز فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید):
- گرافیک شگفتانگیز: طراحی دقیق و متناسب با استانداردهای روز برای جذب توجه مخاطب.
- استفاده ساده: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید) به گونهای طراحی شده که نیاز به تغییرات پیچیده نداشته باشد؛ کافی است آن را بارگذاری و ارائه دهید.
- کیفیت حرفهای: تمامی اسلایدها با وضوح بالا و استانداردهای نمایش در پاورپوینت طراحی شدهاند.
طراحی بدون نقص: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید) با دقت بالا و بدون ایراد گرافیکی یا ناهماهنگی در طراحی آماده شده است.
توجه: نسخههای غیررسمی ممکن است مشکلاتی در نمایش یا کیفیت داشته باشند. تنها نسخه رسمی فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید) تضمینشده است.
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند شفافیت بهترین راه مقابله با مدرک فروشی در مراکز فنی و حرفه ای (۱۲۰ اسلاید) :
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مهمان برنامه صف اول چهاردهم آذر رئیس سازمان فنی و حرفهای کشور بود. در این برنامه محورهای مختلفی از جمله برخورد با فروش مدارک مراکز فنی و حرفهای را بررسی کرد.
مقدمه مجری:امشب قصد داریم در خصوص دانشگاه فنی حرفهای ایران به عنوان یکی از دانشگاههای مهارت محور که قرار بود شعار نزدیکی صنعت و دانشگاه را در کشور محقق بکند و با توجه به تغییر و تحولات، توسعه فناوری، رشد فناوری و بازارهای جدید و وجود مشاغل جدید و آن نیازی که در حوزه مشاغل و حرفههای جدید وجود دارد در دانشگاههایی همچون دانشگاه فنی حرفهای که دانشگاه مهارت محور است ایجاد و تقویت بشود. قصد داریم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.
سوال:با خود عبارت سازمان شروع بکنیم، فنی و حرفهای، قاعدتا در برداشت اولیه این است که یک دانشگاهی است که دارد مهارت محوری کار میکند و رشتههای فنی را قاعدتا کار میکند، بد نیست همین ابتدا برای بینندگان یک توضیح بدهید فضا را روشن بکنید که دقیقا الان دارید چه کار میکنید؟ روی چه رشتههایی کار میکنید؟ این رشتهها چقدر متناسب با فضای آموزشی و نیاز بازار کار کشورمان است؟
محمدی: من از شما اول یک سوال میپرسم شاید بینندگان هم برایشان جذاب باشد، شما خودتان فکر میکنید چقدر آموزش مازاد دیدید؟ آموزشی که به دردتان نمیخورد؟ امروزی که دارید کار میکنید چه آموزشهایی به دردتان میخورد حساب کنید آن آموزشهایی که به درد شما نمیخورد چند سال از زندگی شما را گرفته است؟
سوال: اجازه بدهید پاسخ شما را با مقالهای که اخیرا فکر میکنم فورویت بود چاپ کرده بود میگفت که در دنیا الان شرکتهای بزرگ وقتی میخواهند نیروها را استخدام بکنند دیگر نگاه به مدرک تحصیلی فرد نمیکنند، نگاه میکنند که فرد خودش در چه رشتههایی رفته روی خودش سرمایه گذاری کرده و آموزش دیده است، طبیعتا خدارا شکر فکر میکنم این رویکرد و رویه در کشور ما هم دارد جا میافتد یعنی الان میبینید در تبلیغات مختلف دورههای ام بیای، دی بیای و و و خیلی هم طرفدار دارد و جوانها میروند خودشان برای این که خودشان را از لحاظ علمی و فنی تقویت بکنند میروند هزینه میکنند شرکت میکنند، این خیلی با ارزشتر از آن نظام آموزشی است که شاید آن چیزی که مورد نیاز من باشد در بازار کار، شاید از نظر من نمیدانم باید کارشناس این حوزه نظر بدهد، ولی شاید یک درصد پایینی از نیاز من را تامین کند و من باز باید بیایم بروم دورههای تکمیلی را طی بکنم.
برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد میکنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند ایجاد مراکز هیات امنایی آموزش فنی و حرفه ای در کشور (۱۲ اسلاید) را ببینید.
محمدی: حرف شما درست است. ما در دنیا یک چیزی داریم به نام آموزشهای غیررسمی که متولی آن هم این سازمانهایی مثل ما هستند سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، و یک دورههایی هم داریم بعنوان آموزشهای رسمی، متولد آن مدارس و دانشگاه و اینها هستند و در دنیا اشاره کردید بیش از ۸۰ درصد مشاغل را عموما میآیند با این مدل انتخاب میکنند، الان ۷۰-۸۰ درصد مشاغل را با این مدل انتخاب میکنند یعنی با استفاده خودشان میگویند اسکیل وورکرها، میآیند مهارت شان را میسنجند و با این مدل استفاده میکنند. در ایران هم این نظام وجود دارد و در ۵۰ سال گذشته کار کرده همین سازمان آموزش فنی و حرفهای که ۵۰ سال قدمت دارد، در شورای عالی انقلاب اسلامی مصوبه اش سال ۵۹ آمده چند تا نهاد با هم تلفیق شدند و امروز سازمان آموزش فنی و حرفهای را داریم در قانون هم بعنوان متولی آموزشهای غیررسمی تلقی میشود یعنی شما فرض کنید به دانش آموز یک آموزشهایی میدهید در دوران اجباری اش منتهی به این میشود که یک مدرک تحصیلی میگیرد در دانشگاه هم برای همان مدرک تحصیلی تعدادی کورس را میگذراند و آموزش میبیند به این آموزش ما میگوییم رسمی و آکادمیک، ولی آن آموزشی که در نهایت فرد میآید یک دورهای را آموزش میبیند که برود سر یک کسب و کاری، آن آموزش، آموزشی است که ما به عنوان آموزشهای غیررسمی از آنها یاد میکنیم، آموزشهای غیررسمی در دنیا متدهای مختلفی دارند، در بعضی از کشورها از ۱۵ سالگی بچهها وارد آموزشهای غیررسمی میشوند یعنی همزمان که دارند آموزش میبینند ۵۰ درصد آموزش نظری میبینند ۵۰ درصد آموزش عملی میگیرند و این آموزشهای عملی و نظری تلفیقی میشود که فرد وقتی به ۱۸ سالگی میرسد اصطلاحا میتواند برود کسب و کاری را شروع کند و بعد از آن اگر خواست میتواند برود دورههای آکادمیک را طی بکند تحصیلات تکمیلی خودش را انجام بدهد، سوالی که من از ابتدا از شما پرسیدم ناظر بر همین است باید امروز شما به عنوان یک مجری برنامه تلویزیونی یک فعال رسانهای، نگاه بکنید ببینید که شاید لازم نبوده برای این که این شغل را داشته باشید خیلی از آموزشها را طی بکنید اگر قرار بود که درست استعداد سنجی و هدایت تحصیلی بشوید آموزشهای متعادل تری ولی اصطلاحا متناسب تری را دریافت میکردید، ما در نظام آموزشی کشورمان با وجود این که زیرساختها را داشتیم و با وجود کارهای بزرگی که بعد از انقلاب اسلامی در آموزشهای فراگیر اتفاق افتاده، ما در آموزشهای فراگیر در ایران چه کار کردیم؟ تا روستاها آموزشها را بردیم بخش عمده از از جامعه ایران بی سواد بودند و سواد دار شدند و حتی در موضوع دانشگاهها رفتیم کلی سرمایه گذاری کردیم و خیلیها دارند از این مدارک تحصیلی استفاده میکنند من اسم این را بخشی اش را میگذارم شیدایی آموزشی یعنی رفتیم به یک سمت که همه بروید مدرک تحصیلی بگیرید به عنوان این که اشتغال پیدا میکنید در صورتی که این اعوجاج است اگر قرار بود که ما اشتغال را به بچههای خودمان بدهیم، باید در ساز و کارهای این آموزشها و هدایت بخش عمدهای از آن به آموزشهای مهارتی تجدید نظر میکردیم که دچار این نابسامانی و ناترازی در بازار عرضه و تقاضا نشویم.
سوال: یعنی ما اصلا از ابتدا پایه را اشتباه گذاشتیم یعنی به بچهها گفتیم بروید درس بخوانید که فردا دکتر و مهندس بشوید این عبارت اشتباهی است که همچنان هم متاسفانه در برخی خانوادههای ما همچنان جاری ا
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.