پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید)


در حال بارگذاری
8 دسامبر 2024
پاورپوینت
2302
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید)؛ انتخابی مطمئن برای ارائه‌ای حرفه‌ای

اسلایدهایی آماده برای استفاده:

فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) شامل ۳۸ اسلاید با طراحی دقیق و ساختاری استاندارد است که برای ارائه‌های رسمی یا چاپ، کاملاً مناسب و آماده استفاده می‌باشد.

ویژگی‌هایی که فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) را متمایز می‌کند:

  • طراحی بصری حرفه‌ای:پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) با بهره‌گیری از رنگ‌بندی هوشمندانه و چیدمان اصولی جهت انتقال بهتر مفاهیم ارائه.
  • سهولت در اجرا: تمامی اسلایدها از پیش تنظیم شده‌اند و بدون نیاز به ویرایش، قابل استفاده هستند.
  • وضوح بالا و نظم ساختاری: کیفیت بالای عناصر گرافیکی و هماهنگی کامل در نمایش، تجربه‌ای بدون نقص را فراهم می‌سازد.

استاندارد بالا در تولید محتوا:

فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) با رعایت اصول حرفه‌ای طراحی شده و عاری از هرگونه ایراد گرافیکی یا ناهماهنگی در نمایش می‌باشد.

نکته مهم:

در صورت مشاهده نسخه‌هایی با کیفیت پایین‌تر، توجه داشته باشید که ممکن است نسخه‌های غیررسمی باشند. نسخه اصلی فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) تنها از طریق منبع معتبر در دسترس است.

هم‌اکنون فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) را دریافت کرده و ارائه‌ای حرفه‌ای و متمایز تجربه نمایید


بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند دستور ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان در تهران (۳۸ اسلاید) :

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طرح ترافیک در ایام آلودگی هوای در پایتخت به فروش نمی‌رسد و ممنوع است و خودرو‌های پلاک شهرستان هم پیشنهاد دادیم که اگر کار ضروری دارند سریع انجام دهند و برگردند، اما اگر قرار است در تهران کار و مسافرکشی کنند، به خودرو‌های سواری آلاینده پایتخت افزوده خواهند شد که دراین باره پیشنهادهایی به وزارت کشور دادیم و امیدواریم پذیرفته شود.

چمران ادامه داد: برخی خودرو‌ها در شهرستان‌ها معاینه فنی دریافت کرده، اما در تهران تردد می‌کنند که نباید اینگونه باشد و باید با هماهنگی‌ها این موضوع برطرف شود.

چمران همچنین با تاکید براینکه سایر دستگاه‌ها نیز باید در خصوص آلودگی هوا وارد عمل شوند و قانون هوای پاک را اجرا کنند، گفت: ۲۳ سازمان مسئول هستند و اگر کوتاهی کنند همین شرایط وجود خواهد داشت.

وی افزود: شورا و شهرداری در این زمینه در صدر جدول نه تنها آماده همکاری هستند؛ بلکه کار و وظیفه خود را انجام می‌دهند. اتوبوس برقی که قیمتی بیش از اتوبوس دیزلی دارد و تا ۱۶ میلیارد تومان هم می‌رسد خریداری شده و شهرداری دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را وارد می‌کند تا درصدی از آلودگی را بکاهد.

با استفاده از موتورسیکلت‌های برقی هم آلودگی صوتی نخواهیم داشت و هم آلودگی هوا

چمران درادامه با اشاره به اینکه حدود ۱۰ درصد از آلودگی هوا به موتورسیکلت‌ها بر می‌گردد که متعلق به بخش خصوصی است، گفت: چندین بار پیشنهاد دادیم که به جای موتورسیکلت بنزینی موتور سیکلت برقی مونتاژ کنند، اما گفتند، چون قیمت آن گران‌تر خواهد بود مردم استقبال نخواهند کرد، در صورتی که با استفاده از موتورسیکلت‌های برقی هم آلودگی صوتی نخواهیم داشت و هم آلودگی هوا.

چمران اضافه کرد: در سال‌های قبل وزیر کشور جلساتی برگزار کرد و در این جلسات وظایف انجام شده برخی دستگاه‌ها قابل قبول بود و دستگاه‌هایی که نتوانسته بودند کاری کنند بازخواست شدند.

برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد می‌کنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار استانداری تهران (۱۲ اسلاید) را ببینید.

در هر صورت به نتیجه چندان موفقی نرسیدند. اگر به مدیریت واحد رسیده بودیم وضع چنین نمی‌شد.

شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش دهند

چمران ادامه داد: ما یک پله پایین آمدیم که مدیریت هماهنگ شکل بگیرد، اما نه در مجلس و نه در دولت تصویب نشد و روند با همان شکل سابق ادامه یافت.

رئیس شور‌ای شهر تهران در ارتباط با تردد اتوبوس‌های دودزا یادآور شد: اگر شهروندان در این مورد گزارش دهند بلافاصله اتوبوس‌ها متوقف و به تعمیرگاه‌ها منتقل می‌شوند. گازوئیل مصرفی شرکت واحد کیفیت بالایی دارد و نهایتا ۲۵ ppm است و گازوئیل تولیدی برای شرکت واحد متفاوت است. به هر شکل اگر شهروندان اتوبوس دودزا دیدند با وجود اینکه کمبود داریم و به ۶۰۰۰ اتوبوس نیاز است، گزارش دهند و ما ترجیح می‌دهیم این دستگاه‌ها کار نکنند.

مهدی چمران ادامه داد: اصل موضوع در آلودگی هوا، دولت است. باید برای اموری همچون بنزین اقدامات لازم انجام شود و وزارتخانه‌های دیگر نیز باید به میدان بیایند تا به جای مناسبی برسیم. اینکه دولت در زمان شهید رئیسی و هم اکنون هماهنگی انجام می‌دهد تا دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خارجی و داخلی خریداری شود که آلایندگی ندارند، قدم بزرگی است و این همکاری قابل قدر دانی است و امیدواریم به نتیجه برسد.

استاندارد‌های مناسب سازی فضای شهر برای معلولان بازنگری شود

زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه گرامی داشت روز معلول فرصتی برای بازنگری در سیاست‌ها و عملکرد‌ها است گفت: در این میان اداره کل سلامت شهرداری تهران با راه اندازی کمپین‌های مختلف با نگاه واقع بینانه خواهان رسیدگی به وضع این قشر شده است.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، مساله متناسب سازی فضای شهروندی مهم است و در این راستا تعیین استاندار‌های علمی ضروری است تا از اقدامات سلیقه‌ای جلوگیری شود.

شمس احسان تاکید کرد: بازنگری در استاندارد‌های متناسب سازی فضای شهر ضروری است بگونه‌ای که در بوستان‌ها باید وسایل بازی، کف پوش هشدار و سیستم صوتی و سرویس بهداشتی و… نیز مناسب سازی شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است اقدامات اصلاحی از خود شهرداری و شورای شهر تهران آغاز شود گفت: باید متذکر شوم که رمپ شیب دار ورودی شورای شهر و شهرداری مناسب نیست و باید قدم اول را از خود شهرداری تهران شروع کنیم.

شرایط برای تردد معلولان و سالمندان در پایتخت بهتر می شود

سید محمد آقامیری دیگر عضو شورای شهر نیز از پیگیری برای احداث رمپ‌های با شیب هشت درصدی برای تردد معلولان و سالمندان در پایتخت خبر داد و گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران موضوع ساخت رمپ با شیب هشت درصد را پیگیری کرده و حتی پنج رمپ هم نصب و قرارداد ساخت ۱۷ رمپ نیز منعقد شده است.

وی افزود: به محض ساخت رمپ‌ها تا یک هفته بعد این رمپ‌ها نصب خواهند شد؛ اما دقت داشته باشید فردی که با ویلچر تردد می‌کند؛ می‌تواند از رمپ‌های با شیب هشت درصد عبور کند و حتی سالمندان نیز می‌توانند به راحتی از رمپ‌ها استفاده کنند و استفاده شهروندان عادی نیز به راحتی صورت می‌گیرد.

آقامیری در ادامه با بیان اینکه دو رمپ بتنی نیز در بزرگراه حکیم اجرایی می‌شود، گفت : ۵۱ پله برقی نصب شده و ۱۴ پله نیز در حال نصب و قرارداد ۶۱ پله نیز در حال انعقاد است و در سال آینده نصب می‌شوند؛ اما در برخی موارد شرایط نصب رمپ و پله‌های برقی وجود ندارد و می‌توان برای برخی پل ها، از پله‌های با ارتفاع ۱۰ سانتی متری استفاده کرد و این تجربه وجود دارد که افراد دارای عارضه دیسک کمر هم می‌توانند از این پله‌ها تردد کنند.

در ادامه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت روز داوطلب نیز گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم پایه است و نقش مردم در تصمیم

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.