پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید)


در حال بارگذاری
9 دسامبر 2024
پاورپوینت
2809
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

ارائه‌ی پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) – تجربه‌ای خاص و متمایز!

پاورپوینتی حرفه‌ای و متفاوت:

فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) شامل ۱۲ اسلاید جذاب و کاملاً استاندارد است که برای چاپ یا ارائه در PowerPoint آماده شده‌اند.

ویژگی‌های برجسته فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید):

  • طراحی خلاقانه و حرفه‌ای: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان خود را با یک طراحی خیره‌کننده جذب کرده و پیام خود را به بهترین شکل انتقال دهید.
  • سادگی در استفاده: اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها بسیار آسان باشد و نیاز به تنظیمات اضافی نداشته باشید.
  • آماده برای ارائه: تمامی اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) با کیفیت بالا و بدون نیاز به ویرایش، آماده استفاده هستند.

کیفیت تضمین‌شده با دقت بالا:

فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) با رعایت بالاترین استانداردهای طراحی تولید شده است. بدون نقص یا بهم‌ریختگی، تمامی اسلایدها آماده برای یک ارائه بی‌نقص و حرفه‌ای هستند.

نکته مهم:

هرگونه تفاوت احتمالی در توضیحات ممکن است به دلیل نسخه‌های غیررسمی باشد. نسخه اصلی پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) با دقت و حرفه‌ای تنظیم شده است.

همین حالا فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) را دانلود کنید و ارائه‌ای حرفه‌ای و تأثیرگذار داشته باشید!


بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه کمی دانشگاه‌ها ضربه بزرگی به کشور زد (۱۲ اسلاید) :

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی ظهر دوشنبه در نشست وزیر جهاد کشاورزی با هیئت رئیسه و رؤسای دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج افزود: توسعه کمی دانشگاه‌ها یکی از دلایلی است که رشته‌های کشاورزی کارکردهای خود را از دست داده‌اند که این دانشکدگان نیز از مسیر خود خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی قدیمی ترین مجموعه علمی در حوزه کشاورزی است که از سال ۱۲۷۹ با نام مدرسه فلاحت کار خود را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: مأموریت محوری دانشکدگان کشاورزی در جهت امنیت غذایی کشور، تولید محتوا، الگوسازی و نمونه سازی است.

برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد می‌کنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند توسعه صنعت شیلات در استان سمنان (۱۲ اسلاید) را ببینید.

ابراهیم زاده موسوی با بیان اینکه این دانشکدگان برای نمونه سازی عرصه‌ها و سرمایه‌های محدودی دارد، گفت: در این مسیر نیاز به منابعی داریم که با همکاری با بخش خصوصی میسر می‌شود.

وی مسیر رسیدن به امنیت غذایی را پیچیده دانست و افزود: این مسیر در تولید نهاده‌ها، تولید دانش و محصولات پایه و پشتیبان و بهره برداری مناسب از منابع خلاصه می‌شود که در بهره برداری مناسب از منابع همچون آب، پایداری منابع آب و استفاده مناسب از نهاده‌های کود و سم کمتر کار شده است.

ابراهیم زاده موسوی با تاکید بر اینکه این دانشکدگان در مرزهای دانش حرکت می‌کند، تصریح کرد: این دانشکدگان در این سال‌ها موفق به کسب افتخارات زیادی در سطح ملی و بین المللی شده ضمن اینکه در حوزه امنیت غذایی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار دولت هستیم.

وی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری را امنیت غذایی پایدار و کشاورزی دانش بنیان دانست و گفت: در این خصوص در حوزه آموزش و پژوهش باید چرخش درستی در جهت نیازها و آینده کشور داشته باشیم که در این راستا پیشنهاداتی به نظام آموزش کشاورزی داده‌ایم که سازمان تات نیز همراه این موضوع هستند تا نیازهای حوزه کشاورزی در آن دیده شود.

رئیس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ادامه داد: در این مسیر عرصه‌های سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی را عرصه‌های خود می‌دانیم و بالعکس که باید اینها در کنار هم چند مسئله کلیدی بر زمین مانده را در نظر بگیرند و موضوعات تخصصی در هر منطقه را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه البرز به عنوان مرکز تولید نهاده‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: چند وقتی است که موضوع ایجاد دهکده نوآوری در البرز دیده شده تا البرز به عنوان دره تولید بذر و نهاده‌های کشور مطرح شود که این ظرفیت و پتانسیل در این دانشکدگان وجود دارد.

وی یکی از راه‌های اساسی برای کارکرد بهتر رشته‌های کشاورزی در دانشگاه‌ها را آمایش اساسی رشته‌ها در کشور دانست که این پایش باید توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده تا نیازها در مناطق مختلف قطب بندی شود.

ابراهیم زاده موسوی نمونه این آمایش و قطب بندی را در خصوص راه اندازی دانشکده تخصصی میوه‌های گرمسیری دانست و گفت: با راه اندازی این نمونه دانشکده می‌توان تمام مراحل تولید تا مصرف را از کشت بافت، بسته بندی، تولید و… را به صورت علمی آموزش داد.

وی البرز را پایگاه فناوری کشاورزی عنوان کرد و افزود: بایستی در این استان به سمت پشتیبانی نهاده‌ها و علمی سازی کشاورزی کشور حرکت کنیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.