پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید)
پاورپوینت پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید)؛ ابزاری کارآمد برای ارائههای برجسته
آیا به دنبال ارائهای بینقص هستید؟ فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید) با ۱۷ اسلاید با طراحی حرفهای آماده است تا در جلسات شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند.
ویژگیهای بارز فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید):
- گرافیک شگفتانگیز: طراحی دقیق و متناسب با استانداردهای روز برای جذب توجه مخاطب.
- استفاده ساده: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید) به گونهای طراحی شده که نیاز به تغییرات پیچیده نداشته باشد؛ کافی است آن را بارگذاری و ارائه دهید.
- کیفیت حرفهای: تمامی اسلایدها با وضوح بالا و استانداردهای نمایش در پاورپوینت طراحی شدهاند.
طراحی بدون نقص: فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید) با دقت بالا و بدون ایراد گرافیکی یا ناهماهنگی در طراحی آماده شده است.
توجه: نسخههای غیررسمی ممکن است مشکلاتی در نمایش یا کیفیت داشته باشند. تنها نسخه رسمی فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید) تضمینشده است.
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند خروجی حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای تبلیغی نیست (۱۷ اسلاید) :
به گزارش خبرگزاری مهر، حجتالاسلام والمسلمین آرش رجبی اظهار کرد: «فرهنگ و تبلیغ» به همه فعالیتهای مختلف انسان فرهنگی و مبلغ دین گفته میشود که درصدد ارتقا فرد و جامعه از وضعیت نامطلوب کنونی تا وضعیت مطلوبی است که در آینده امکان تحقق دارد.
وی گفت: تبلیغ رساندن یک پیام است، بنابراین اهمیت دارد که محتوای درستی را متناسب با زبان جامعه مخاطب بیان کنیم تا جامعه را یک گام به جلو ببریم.
وی تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که بر عهده حوزههای علمیه و رسالت ذاتی آن است، «تربیت مبلغ» است، بر این عقیده هستم که اساساً رویکرد حوزههای علمیه از بن باید «تربیت مبلغ» باشد.
حجتالاسلام رجبی در ادامه افزود: ما همه خروجیهای حوزههای علمیه را میتوانیم در فضای تبلیغ تعریف کنیم، چه آن کارکردهایی که در عرف جامعه به عنوان تبلیغ شناخته میشود و چه آن کارکردهایی که به عنوان تبلیغ شناخته نمیشود؛ حتی فقاهت و مرجعیت در کارکرد اصلی خود «تبلیغ دین» است بنابراین از بنیان باید به این نکته توجه داشت که کار اصلی حوزههای علمیه، «تربیت مبلغ دین» است.
وی در ادامه افزود: تفاوتی ندارد که فرد میخواهد فقیه شود یا متکلم، فیلسوف شود یا مرجع تقلید، پژوهشگر باشد یا یک سخنور و مشاور. اگر به دنبال این باشیم که جامعه مخاطب خود را یک گام از وضعیت نامطلوب موجود به وضعیت مطلوب مفقود که در آینده باید محقق شود ببریم، این کار «تبلیغ» به حساب میآید.
حجتالاسلام رجبی درباره سرفصلهای دروس تبلیغ گفت: اگر از ریشه و بنیان این باور وجود داشته باشد که رسالت اصلی حوزههای علمیه، «تربیت مبلغ دین» است، باید گونهای از برنامه ریزی درسی متناسب با خروجی مورد نیاز داشته باشیم یعنی برای رسیدن به اولویت بخشی به تبلیغ لازم است معاونتهای گوناگون ستادهای حوزوی در کنار یکدیگر برنامه ریزی کنند تا به خروجی مطلوب دست پیدا کنیم.
برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد میکنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند ۱۲۰۰ کانون پژوهشی در حوزههای علمیه کشور فعال است (۱۲ اسلاید) را ببینید.
وی ادامه داد: به نظر میرسد، وضعیت موجود پاسخگوی نیاز ما در عرصه تبلیغ نیست و ما باید برنامه ریزی های متناسب داشته باشیم و در آغاز استعدادشناسی درستی کنیم و افراد را متناسب با استعدادشان به سمت برنامههای درسی متناسب سوق دهیم. کسی که استعداد فقاهت دارد، هر چند که فقیه هم مبلغ دین است، کسی که استعداد فلسفه دارد و میتواند فیلسوف باشد، هرچند که فیلسوف هم مبلغ دین است، اما برنامههای درسی اینها متفاوت از یکدیگر است.
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزههای علمیه خواهران بیان داشت: برای تربیت مبلغ باید شاخهها و زمینههای مختلفی را درنظر داشته باشیم؛ یک اطلاعات پایه و بنیادین لازم است که باید در نظام آموزشی دیده شود. همچنین یک اطلاعات تخصصیتر لازم است تا این افراد گرایشی به سمت خاصی پیدا کنند. مثلاً فرد مبلغ قرآنی شود یا مبلغ اعتقادی شود یا مبلغ فقهی شود یا مبلغ کودک و نوجوان شود که البته هریک از اینها ریزموضوعاتی دارد و خوب است که اینها مطرح شود.
وی تصریح کرد: یکی از مسائل بسیار مهم ترکیبی زمان ما، مسئله «عفاف و حجاب» است. «مبلغان عفاف و حجاب»، «مبلغان جمعیت»، «مبلغان ازدواج» که هریک از اینها زمینههای تخصصی است که در گرایشهای برنامه ریزی آموزشی باید دیده شوند تا افراد بعد از گذراندن یک دوره پایه، وارد گرایشهای تخصصی شوند و براساس این گرایشها، سازماندهی و شبکه سازی در تبلیغ صورت بگیرد و به تناسب، دانشها و مهارتهای تکمیلی به این افراد ارائه شود و حمایتهای مطلوبی نسبت به زمینه سازی حضور میدانی صورت بگیرد و حمایتهای لازم باید از این افراد صورت بگیرد تا بتوانند کانونهای تبلیغی را شکل بدهند و در بین تودههای مردم فعالیت کنند و در این صورت، تبلیغ مردمیترین کاری است که میتواند در دل مردم و جامعه متناسب با نیازهای جامعه شکل بگیرد.
حجتالاسلام رجبی درباره اصول اخلاقی در مبلغان، گفت: وقتی خداوند انبیا را مبعوث کرد به آنها «بیّنه» و «کتاب و حکمت» داد اما پیش از آنها به ایشان رسالت و مأموریت تزکیه نفس را داد. تا رسول «عبد خدا» نباشد، تزکیه و تهذیب نفس نشده باشد و تا خود را اصلاح نکند نمیتواند در جامعه تعلیم و تزکیه را داشته باشد. لذا در آیه ۲۵ سوره حدید میخوانیم: «لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ…» ما پیامبران خود را با بینات و آیات روشن دادیم و به آنها حقیقتهایی را دادیم که در دل تابناک و پاکیزه رشد میکند و مستقر میشود و از ضمیر مطهر در جامعه میتواند اثرگذار باشد. با آنها کتاب و میزان فرستادیم تا جامعه یک جامعه عدالت محور شود و خودشان قیام کنند.
وی عنوان کرد: اگر انسان پاکیزه ای با اعتقاد براساس رسالت بنیادین به بیان این کتاب و میزان بپردازند میتواند در جامعه اثرگذار باشد لذا قبل از هرچیز مبلغ دین باید توجه داشته باشد که ابتدا خودش را قبل از دیگران تادیب و اصلاح کند و این صرف سخنوری و سخندانی نیست. همانگونه که امیرالمومنین (ع) فرمودند: «من نصب نفسه للنّاس اماما فلیبدأ بتعلیم نفسه قبل تعلیم غیره» هرکس که خود را پیشوا و امام جامعه قرار میدهد قبل از هرچیزی باید خودش را تادیب و اصلاح کند.
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزههای علمیه خواهران به ساحتهای مختلف تبلیغ در حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: یکی از ساحتهای تبلیغ در حوزه خواهران، «تبلیغ در عرصه هنر» است و بانوان طلبه در این زمینه فعالیتهای خوبی دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.