پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید)
دانلود و استفاده از پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) – تجربهای بینظیر در ارائه!
پاورپوینتی شیک و استاندارد:
فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) شامل ۲۵ اسلاید طراحیشده با دقت بالا است که کاملاً آماده برای ارائه یا چاپ در PowerPoint میباشد.
چرا فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) گزینهای عالی است؟
- گرافیک حرفهای و جذاب: اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) با طراحی مدرن و چشمنواز، پیام شما را به بهترین شکل منتقل میکنند.
- کاربری آسان: ساختار این پاورپوینت بهگونهای است که استفاده از آن بدون نیاز به تغییرات پیچیده ممکن باشد.
- آماده استفاده: تمامی اسلایدهای پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) از قبل تنظیمشده و بدون نیاز به ویرایش، قابل استفاده هستند.
تضمین کیفیت و دقت بالا:
این مجموعه بر اساس بالاترین استانداردهای طراحی ساخته شده است و کاملاً منسجم و بدون اشکال، مناسب برای ارائههای حرفهای میباشد.
نکته قابل توجه:
برخی نسخههای غیررسمی ممکن است تغییراتی داشته باشند. این نسخه اصلی پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) با دقت و کیفیت بالا طراحی شده است.
همین حالا فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) را دریافت کنید و یک ارائه بینظیر داشته باشید!
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند مهرداد اسکویی: تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست (۲۵ اسلاید) :
به گزارش خبرنگار مهر، هفتصد و نودمین شب از شبهای بخارا شامگاه شنبه ۲۴ آذرماه با عنوان «شب عکاسی قاجار» و با حضور پژوهشگران و هنرمندان عکاس در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. علی دهباشی در معرفی «شب عکاسی قاجار» بیان کرد: شما امشب با آرای و عقاید و یافتههای تازه پژوهشگران عکاسی معاصر ایران آشنا خواهید شد.
در این برنامه فیلم مستندی از مهرداد اسکویی نیز به نمایش درآمد.
محمدرضا طهماسبپور اولین سخنران این برنامه، شب عکاسی قاجار را فرصتی برای آشنایی با عکاسی پرظرفیت دوران قاجار قلمداد کرد و گفت: در این برنامه بهتر است نسبت به عکاسان، عکسها و مسائل مربوط به این دوران آشنایی پیدا کنیم تا انگیزهای برای هنرجویان و دانشجویان شود تا توجه شان به این ماجرا جلب شود و مسیر را ادامه دهند و با رویکردهای جدید ادامه دهنده این جریان باشند تا با مباحث آکادمیک جدیدی که در دانشگاهها مطرح میشود، بتوانند در قالب کتاب و مقاله در این زمینه کار کنند.
برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد میکنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند ایران و فرصت قاهره (۲۲ اسلاید) را ببینید.
شب عکاسی قاجار را نمیتوان بدون یادبود بزرگان این رشته برگزار کنیم و به همین دلیل باید از بزرگان این رشته که در پژوهش سرآمد بودند، یعنی ایرج افشار، یحیی ذکا و شهریار عدل که بنیانگذاران عکاسی در دوران قاجار بودند، یاد کنیم.
تاریخ عکاسی ایران تکنفره نیست
کیانوش معتقدی، موضوعی را که برای صحبت انتخاب کرده، دغدغه چندین ساله خود برشمرد و گفت: به دلیل علاقهای که به عکسهای قاجار داشتم، این دغدغه در من ایجاد شد که درباره چهره و شخصیت مهم عکاسی دوران قاجار یعنی آنتوان سوروگین است. خوشبختانه بیش از نیم قرن است که پژوهشگران غربی و ایرانی کارهای او را دنبال میکنند و کتابها و مقالات بسیاری در مورد این چهره نوشته شده است. همچنین نمایشگاههای متعددی درباره او برگزار شده که در کل این حجم از علاقمندی به این چهره، در میان هیچ کدام از عکاسان ایرانی پدید نیامده است. این چهره به یک شخصیت افسانهای در حوزه عکاسی بدل شده که از ابعاد مختلف میتوان آن را مورد بررسی قرار داد.
آنتوان سوروگین معروف به «آنتوان خان» عکاس ایرانی گرجستانی دوران ناصرالدین شاه قاجار بود که با مجموعه عکس هایش از مردم، مکان ها آداب و رسوم، مشاغل و به ویژه اقوام ایرانی در عین حال که یکی از نخستین عکاسان ایرانی است و به لحاظ هنری تصاویر درخوری به ثبت رسانده به لحاظ تاریخی، دارای اهمیت و اعتبار ویژهای است.
وی بیان کرد: آنتوان سوروگین در ایران و گرجستان و ارمنستان عکاسی میکرد اما بیشتر خودش را ایرانی میدانست؛ به همین دیل بود که بعد از مشروطه عنوان گرجستانی را از نام خود حذف میکند. زندگی طولانی که در ایران داشت و زحمات بسیاری که برای عکاسی کشیده، همه و همه شخصیت چندوجهی را در تاریخ عکاسی ایران رقم زده است.
معتقدی با اشاره به اشتباهاتی تاریخی درباره آنتوان سوروگین، توضیح داد: درباره تحولات آغازین زندگی او اشتباهاتی به وجود آمده و تکرار شده و مهمتر اینکه عکسهایی که امروز دههها است به عنوان عکسهای آنتوان سوروگین میشناسند، به غلط به نام او ثبت شده و بیش از دو سوم آن متعلق به او نیستند. این اشتباه سبب شده که مقالات و کتابهای بسیاری با ارجاع به این عکسها منتشر شود غافل از اینکه این عکسها متعلق به او نیست. آنتوان سوروگین را عکاس مظفرالدین میرزا در تبریز میشناسیم و ماجرای او از همین جا آغاز میشود. مساله مطروحه این است که سوروگینی که ما میشناسیم، در واقع عکاس ناصرالدین شاه نبود و بر اساس اسناد و عکسهایی که الان داریم، میتوانم این اطمینان خاطر را به شما بدهم که سوروگین درست است که در زمان ناصرالدین شاه زیست و کار کرده اما عکاسی نیست که توانسته باشد در دربار ناصری عکاسی کند.
وی تصریح کرد: توجه بیش از حد به آنتوان سوروگین سبب شده که ما خود
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.