پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید)
تحولی در ارائهها با پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید)!
اگر به دنبال یک روش ساده اما حرفهای برای ارائهی مطالب خود هستید، پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) بهترین انتخاب شما خواهد بود. پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) از پایه بر اساس اصول طراحی مدرن ساخته شده و تضمین میکند که اسلایدهای شما جذاب، منظم و آمادهی استفاده باشند.
پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) شامل ۳۳ اسلاید است که با ترکیب بصری زیبا و چیدمانی حرفهای، ارائهی شما را به سطحی بالاتر میبرد.
چرا باید از پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) استفاده کنید؟
✔ طراحی حرفهای: هر اسلاید پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) با دقت بالا تنظیم شده تا بیشترین تأثیر را روی مخاطبان بگذارد.
✔ صرفهجویی در زمان: نیازی نیست ساعتها وقت خود را برای طراحی پاورپوینت بگذارید، همه چیز آماده است.
✔ استفادهی آسان: بدون نیاز به ویرایشهای پیچیده، کافی است فایل را باز کنید و ارائه دهید.
✔ پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) قابل استفاده در هر محیطی: چه در دانشگاه، چه در جلسات کاری، پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) حرفهای نیاز شما را کاملاً برآورده خواهد کرد.
متمایز باشید!
دیگر نگران بهمریختگی یا طراحیهای غیرحرفهای نباشید. پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) به شما این امکان را میدهد که بدون دغدغه روی محتوای خود تمرکز کنید و ارائهای تأثیرگذار داشته باشید.
همین حالا دریافت کنید و تجربهای متفاوت از ارائههای حرفهای را داشته باشید!
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند واکاوی خشونت آنلاین؛ چرا بعضی کاربران مجازی فحاشی میکنند؟ (۳۳ اسلاید) :
خشونت کلامی در شبکههای اجتماعی به استفاده از واژگان، علائم، تصاویر و در مجموع محتواهایی به منظور ارعاب، آسیب رساندن یا تحت تاثیر قرار دادن و عقب راندنِ دیگران اشاره دارد. این نوع خشونت میتواند شامل توهین، تهدید، تحقیر یا انتشار شایعات و اطلاعات نادرست باشد. خشونت کلامی در شبکههای اجتماعی ممکن است دربردارنده آثاری منفی و جدی بر سلامت روانی و عاطفی افراد باشد و به ایجاد محیطی ناسالم و پرتنش در فضای آنلاین منجر شود.
استفاده از این نوع ادبیات، از دید برخی ناظران در بین کاربران شبکههای اجتماعی نمودی فزاینده دارد و حضور در فضای مجازی را با مشکلاتی مواجه ساخته است. در همین زمینه، «سیدعلی موسوی» پژوهشگر، نویسنده و مترجم در حوزه سواد رسانه به پرسشهای پژوهشگر ایرنا پاسخ داده که مشروح این گفت و شنود را در ادامه میخوانید:
دوگانه خشم آنلاین-خشم آفلاین
الگوریتمهای برخی پلتفرمها محتواهایی را برجسته میکنند که جنجالی، بحثبرانگیز یا هیجانی باشند. این وضع میتواند کاربران را به سمت تولید یا مشارکت در خشونت کلامی سوق دهد
«تعریف خشونت کلامی در شبکههای اجتماعی چیست و چه دستهبندیهایی دارد؟»؛ موسوی در پاسخ به این پرسش میگوید: بهتر است قبل از پاسخ به این سوال ابتدا به پدیده خشم و شناخت آن بپردازیم. بهترین نقطههای شروعِ تأمل درباره خشم تعریف ارسطو است. این تعریف نهچندان کامل اما مفید است. ارسطو میگوید خشم واکنشی است در مقابل صدمهای قابل توجه به چیزی یا کسی که انسانِ خشمگین برایش اهمیت و ارزش قائل است. در میان تمام احساساتمان، هیچ احساسی بهاندازه خشم نیازمند بازاندیشیِ جدی و روشن ما نیست. خشم هر روز اکثر ما را در چنگالش اسیر میکند؛ در روابط شخصی، کار، در سفر و اغلب در زندگی سیاسی. مردم خشم را احساس قدرتمندی میدانند که با عزتنفس و مردانگی یا در مورد زنان، بهرخکشیدن برابریشان با مردان، در پیوند است. از این منظر، اگر در برابر توهینها و خطاهای دیگران با خشم واکنش نشان ندهید، دیگران تصور میکنند بزدل و ستمپذیرید.
ظهور رسانههای اجتماعی، زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات و جامعه شبکهای، شیوه ابراز خشم ما را تغییر دادهاند و شاهد ظهور دو گونه از خشم با عنوان «خشم آنلاین_خشم آفلاین» هستیم.
رسانههای اجتماعی ابراز خشم را بسیار آسانتر ساختهاند و ابزار این کار عملا بهصورت شبانهروزی در دستمان است. همچنین، این فناوری برخی هزینههای ابراز خشم را کاهش میدهد. رودررو شدن و انتقاد از کسی در زندگی واقعی غالبا بسیار خطرناکتر از انتقاد در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مثل ایکس (توییتر سابق) است. اینها بدین معنی است که آستانه ابراز خشم آنلاین شاید پایینتر از آستانه ابراز خشم آفلاین باشد. به زبان سادهتر ابراز خشم به یک غریبه در خیابان بسیار خطرناکتر از ابراز خشم در ایکس (توییتر سابق) است. البته باید گفت در شبکههای اجتماعی میتوانیم مستقیم سراغ ابراز خشم برویم بی آنکه خودمان واقعا و عمیقا خشمگین باشیم.
مشکل زمانی ایجاد میشود که این کار موجب توهم جمعی خشم افکار عمومی مثل حمله جمعی به اکانتهای سلبریتیها و اینفلوئنسرها شود. رسانه اجتماعی راهی در اختیار ما قرار داده تا خشممان را از محل کار -که معمولا قدرت تغییر آن را نداریم- به همه عرصههای دیگر زندگی انتقال دهیم.
سیدعلی موسوی کارشناس حوزه رسانه
انواع خشونت کلامی در شبکههای اجتماعی
به گفته این کارشناس رسانه، خشونت کلامی در شبکههای اجتماعی انواع مختلفی دارد که به برخی از آنها اشاره میکنم:
توهین و تحقیر که شامل استفاده از الفاظ یا عباراتی میشود که فرد یا گروهی را تحقیر کرده، کوچک شمرده یا بیارزش جلوه میدهند؛ برای مثال استفاده از القاب توهینآمیز یا تمسخر ظاهر، عقاید یا هویت افراد.
تهدید که شامل بیان جملاتی است که حاوی وعدهای برای آسیبرساندن به فرد یا اموال او باشد؛ مثلا «اگر این کار را انجام دهی، پشیمان میشوی.»
افترا و شایعهپراکنی یعنی انتشار اطلاعات دروغین یا تحریفشده با هدف آسیب رساندن به شهرت فرد یا گروهی؛ به عنوان مثال پخش شایعات دروغ درباره زندگی خصوصی یک فرد.
تبعیض و نفرتپراکنی زبان یا محتوایی است که بر اساس نژاد، جنسیت، مذهب، قومیت یا گرایش جنسی، تبعیض یا نفرت ایجاد کند؛ مثلا انتشار پستهایی که یک گروه قومی را بهطور سیستماتیک هدف قرار میدهند.
آزار و اذیت (Harassment) ارسال مکرر پیامها یا نظرات آزاردهنده برای یک فرد است که نمود آن را در ارسال پیامهای مکرر با محتوای توهینآمیز در بخش نظرات (کامنت) یا پیامهای خصوصی (دایرکت) میبینیم.
در جوامعی که تنوع فرهنگی، مذهبی یا سیاسی با تعصب و عدم پذیرش همراه است، شبکههای اجتماعی به محلی برای تخلیه این تعصبات تبدیل میشوند
علت بددهنی و فحاشی افراد در فضای مجازی چیست؟
موسوی در پاسخ به این پرسش توضیح میدهد: خشونت کلامی کاربران در شبکههای اجتماعی دلایل متعددی دارد که میتوان آنها را در چهار دسته کلی روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی و ساختاری-تکنولوژیک قرار داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.