پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید)
فایل پاورپوینت پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید)؛ راهکاری شایسته برای ارائههای موفق
اگر بهدنبال یک فایل ارائهی آماده با کیفیت بالا و طراحی حرفهای هستید، فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید) انتخابی مناسب برای شماست. این مجموعه شامل ۴۲ اسلاید استاندارد و دقیق است که با هدف ارتقاء کیفیت ارائههای شما تهیه شدهاند.
دلایل انتخاب فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید):
- طراحی ساختارمند و چشمنواز: هر اسلاید با دقت بالا و توجه به اصول طراحی گرافیکی تهیه شده است تا محتوای شما بهخوبی دیده و درک شود.
- آمادگی کامل برای ارائه: نیازی به ویرایش مجدد نیست؛ فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید) آمادهی استفاده در کلاس، جلسه یا کنفرانس است.
- سازگاری کامل با پاورپوینت: نمایش صحیح اسلایدها در تمامی نسخههای PowerPoint بدون بهمریختگی یا مشکل ظاهری تضمین شده است.
تولید شده با رویکرد حرفهای:
تمامی بخشهای پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید) با هدف ایجاد یک تجربه کاربری روان و بینقص طراحی شدهاند. جزئیات با دقت بالا تنظیم شدهاند تا ارائهای حرفهای و تأثیرگذار داشته باشید.
توجه:
تنها نسخه رسمی فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید) از کیفیت کامل برخوردار است. نسخههای غیرمجاز ممکن است شامل اشکالات طراحی باشند و توصیه نمیشود از آنها استفاده شود.
با تهیه فایل پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید)، سطح ارائههای خود را ارتقاء دهید و مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید
بخشی از متن پاورپوینت برتر و ارزشمند تحقق امنیت غذایی با مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع (۴۲ اسلاید) :
به گزارش ایرنا، «علی کیانیراد» روز چهارشنبه در پنجمین نشست از یازدهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «چالشها و الزامات ادغام وظایف بازرگانی در وزارت جهاد کشاورزی» که در محل خانه اندیشه ورزان ایران برگزار شد، افزود: باید از بخش غذا و کشاورزی تعریف درستی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: پس از اصلاحات ارضی و انقلاب، در قانون، «کشاورزی» به بهره برداری از آب و زمین و تولید محصولات کشاورزی تعبیر شده است، در صورتی که در جهان تعریف جامعتری وجود دارد و کشاورزی دارای وجوه بسیار بیشتری اعم از تولید، توزیع، بازاریابی، محیط زیست، فرهنگ است.
وی تصریحکرد: بخش کشاورزی یک زنجیره ارزش است که از ژن شروع می شود و به سلول ختم می شود. حلقه تولید در این زنجیره بسیار مهم است، اما سایر خدمات و حلقه ها نیز اهمیت دارند و جزو کشاورزی است.
رئیس موسسه پژوهشهای وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امنیت غذایی چهار مولفه اصلی دارد، گفت: فراهم بودن غذا با رکن تولید، دسترسی به غذا، مصرف غذای سالم و متناسب با رژیم، الگو و تنوع غذایی و پایداری منابع تولید غذا و ثبات زنجیره ارزش است.
برای مشاهده محصول مشابه پیشنهاد میکنیم پاورپوینت برتر و ارزشمند محافظت از امنیت غذایی فقط با «۲ درجه کمتر» (۱۴ اسلاید) را ببینید.
وی ادامهداد: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی به خودکفایی و خوداتکایی کشاورزی اشاره دارد و اهمیت امنیت غذایی را اثبات می کند و در سایر سیاستهای کلی نظام هم به آن اشاره شده است.
کیانی راد ادامهداد: در قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی نیز ۲ دلیل اصلی وجود دارد که نشان می دهد دیدگاه به کشاورزی باید جامع باشد یک دلیل وظیفه افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی برای تحقق امنیت غذایی است که در صورت مدیریت یکپارچه زنجیره تامین، تولید و توزیع امکانپذیر است.
بازگشت به عقب با وجود تجربه ۱۲ ساله اجرای قانون تمرکز، هزینه بالایی برای کشور دارد
در این نشست «حامد نجفی علمدارلو» عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مسیری که کشور برای تصویب و اجرای قانون تمرکز طی کرده، تجربه ۱۲ ساله دارد و باید دید بازگشت به عقب برای کشور چقدر هزینه دارد؟
وی افزود: اگر منافع تفکیک مجدد وزارت بازرگانی غلبه میکند آن را انجام دهیم، اما تجربه نهادی در ایران نشان میدهد که این اقدام ارزش ندارد و بازگشت به عقب جز هزینهآفرینی مشکلی را حل نمیکند.
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ادامهداد: نکته دوم، اینکه قانون تمرکز از زمان اجرا زیر غباری از تحریم، تورم و فشار ارزی قرار گرفت. ساختار نهادی در ایران نشان میدهد سیاستگذاری یکپارچه تولید و تجارت میتواند کمک کند اما آنقدر شوکها زیاد بود که ادغام وظایف بازرگانی در وزارت جهاد کشاورزی نتوانست مساله را حل کند.
وی افزود: کم توجهی وزارت جهاد کشاورزی و قدرنشناسی نسبت به ابزارهایی که قانون تمرکز در اختیارش قرار میداد نیز مزید بر علت شد؛ چنانکه این وزارتخانه نه پیگیر یک ساختار نهادی مستحکم بود و نه در حوزه سیاستگذاری فعالانه عمل کرد.
وی گفت: در عمل تنظیم بازار و کنترل قیمتها مثل یک بهمن ذهن وزیر جهاد کشاورزی را مشغول میکند؛ چنانکه با وجود در اختیار داشتن توانمندیهای حوزه تجارت، تمرکزش بر مصرف کننده بود و حواسش از تقویت تولید پرت شده و در سالهای اخیر با ضعف بخشهای تولیدی روبهرو شویم.
مدیریت کشاورزی باید مبتنی بر سیاست های بازرگانی باشد
در این نشست «محمدرضا کلامی» دبیر اتحادیه واردکنندگان نهادههای دامی با بیان اینکه نظام تصمیم گیری در زنجیره ارزش را باید یکپارچه حفظ کنیم که خروجی این رویکرد افزایش بهرهوری خواهد بود، تاکید کرد: در اقتصادهای مختلف، محور اصلی بازرگانی است.
وی افزود: در بند یک مصوبه سال ۸۱ هیأت وزیران نیز تاکید شده است مدیریت کشاورزی باید مبتنی بر سیاستهای بازرگانی شکل بگیرد. کلامی در خصوص اینکه سیاستگذار بازرگانی چه کسی باشد، گفت: آیا یک وزارتخانه بخشی میتواند سیاستگذار بازرگانی باشد؟ آیا هر وزارتخانه میتواند مباحث حوزه بازرگانی خود را با وظایف بخش تولید خودش ادغام کند؟ اینطور نیست و پیوستگی سیاست ها وقتی اتفاق میافتد که کیک اقتصاد را با هم ببینیم.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهادههای دامی ادامهداد: وضعیت فعلی و تفکیک بخشهای بازرگانی موجب نگاه بخشی شده که سیاستهای کلان بازرگانی را مخدوش کرده است. در قا
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.